Sooorrryyy

Heeej!
Jag ber verkligen om ursäkt att jag nte bloggat så mycket igår.
Men hade inte tid. Drog te brors match, sen te min egna match. Efter matchen, duscha jag snabbt, fixa mig,åt mat och sen drog ut med Jenna och sen var vi med Alex och Mario, hade roligt. Sen hämtade pappa,mamam o bror upp mig och vi drog te mina kusiner i hovsjö och sen kom man hem runt tror 22.00..
Satt med mamma, titta på film, åt glass och så. För papa o bror var i akuten, brorsan har tror brytit handen eller något sånt vare iaf, ngn har gått ur led och blablabla.. Så satt med mamam hemma.
Mamma sov lite senare efter vi satt lite o så, jag tittade på sagan om konungens återkomst, åt snacks och så. Sen runt 2 kom pappa o bror hem. Jag gick för att lägga mig typ halv 3 .. Såå aaa. Därför kunde jag nte blogga.  Hade lixom inte tid.



Puuss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: