While I try to live without you , Tears fall from my eyes, I'm alone and I feel empty, God I'm torn apart inside..

Heeej!
Skolan idag har vart chill faktiskt, vilket hela veckan kmr va.
Imorn blir det vandring i 3-4 timmar -.-' Vi får oxå bada och så..
Men iaf, IDAG KOM STEFANI TE SKOLAN OCH JAG FICK SE HENNE FÖST,
VART SJUKT J*VLA GLAD NÄR JAG SÅG HENNE, JAG SPRANG TE HENNE OCH KRAMA SÖNDER HENNE :DDDD MEN SAKNAT HENNE SJUKT MYCKET
:*:*
iaf, idag blire att bara vara hemma, jag har sjukt ont i huvudet och inte orkar med något, så aa :)
Bloggar senare :)



Puuss♥

Postat av: matilda

har extrem foto-torka... vet du något bra man kan hitta på inne/ute ? ge gärna ideer! :)

2011-08-18 @ 14:35:43
URL: http://mathyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: